Awkard

I want to tell a memory of mine from the night between last tuesday and wednesday. I was doing some homework stuff and it was 5.30 am. It had been a long time since I started to study and my brain was full of architectural documentary videos, books and articles. While I was writing down something on my logbook, I started sleeping. Suddenly I woke up and there was “bozuk çay” written on my logbook which means “rotten tea”. I erased it and tried to concentrate on my assignment again. I slept by my desk again. This time when I woke up I saw “tenispilates” on my logbook. However after all I decided to sleep.

It’s one of the strangest experiences I’ve ever had. Maybe it’s about our subconscious. If scientists did that as a test, I’m sure they’d find out pretty interesting results. Whatever, I’m just happy for this week had ended up, it was the worst in this school. That’s all 🙂

See you!

(You can see the marks of erased “tenispilates” downwards)

Merhabalar! Size geçtiğimiz salıyı çarşambaya bağlayan gece yaşadığım minik bir olayı anlatmak istiyorum. Saat sabahın beş buçuğuydu ve ben hala ödev yapıyordum. Bir gece için fazla denebilecek kadar çok mimari yayın okumuş, belgesel izlemiştim ve kafam karmakarışıktı. Biraz da uykunun etkisi vardı tabi. Logbook’uma yazı yazarken yavaşça uyuyakaldım. Hala yazı yazıyordum ve bir anda uyandım. Defterimde “bozuk çay” yazıyordu. İlginçti. Yazıyı sildiğim gibi ödevime devam ettim. Aynı şey yeniden başıma geldi. Bu sefer ise defterimde gördüğüm “tenispilates”ti. Bunların ardından doğal olarak biraz uyusam iyi olur dedim.

Anlatınca çok sıradan geldi ama başıma gelen en ilginç olaylardan biriydi bu. Bilinçaltıyla ilgili olsa gerek. Bilim adamları böyle testler yapsa oldukça ilginç sonuçlar elde ederler, bundan eminim. Her neyse, şu ana kadar okulda geçirdiğim en kötü hafta bugün itibariyle son buldu.

Görüşmek üzere!

fotoğraf

2 thoughts on “Awkard

  1. Melike hanım , öncelikle nadir odtü öğrencilerinden biri olabildiğiniz için sizi tebrik ederim. Fotoğraflar ayrı bir dünya zaten blog olarak insana her yönde azim veriyorsunuz ve alaka uyandırıyorsunuz. Özellikle bi yerde bahsetmişsiniz sabah 5 siz hala ders çalışıyorsunuz keşke tüm türk gençleri sizin kadar çalışkan olabilsek.

Leave a Reply

